Telefonische en e-mail ondersteuning

//Telefonische en e-mail ondersteuning
Telefonische en e-mail ondersteuning 2017-03-13T09:46:31+00:00

Vragen en/of problemen?

Bij GrafiStore mag u zowel technische als inhoudelijke vragen stellen. Dit is uniek, omdat de meeste organisaties zich beperken tot alleen technische vragen. Omdat wij alle vragen (trachten) te beantwoorden, en dit aan onze zijde een inspanning vereist, vragen wij hiervoor een financiële bijdrage.

Heeft u een vraag of probleem? Schaf dan een support ticket aan. Het support ticket geeft u recht op 30 minuten ondersteuning. Wij hanteren 2 soorten support tickets:

1. Normaal ticket – respons 2 werkdagen

Wanneer u een vraag of probleem hebt die geen acute respons vereist, schaft u een normaal ticket aan. Na het aanschaffen van het normale ticket, maakt u een nieuwe support ticket op uw account pagina (Mijn Account). Wij nemen de ticket binnen twee werkdagen in behandeling.

Prijs: € 42,50 excl. btw.

2. Spoed ticket – direct bellen

Bij acute problemen die niet kunnen wachten, schaft u een spoed ticket aan. U hoeft geen ticket op onze website aan te maken en mag direct bellen. Wij zullen uw vraag/probleem direct in behandeling nemen.

Prijs: € 99,00 excl. btw.