GSapi 2018-10-18T12:57:10+00:00

Geautomatiseerde orderverwerking naar MultiPress

GSApi is een Cloud oplossing, ontwikkeld door GrafiStore, om de communicatie tussen web-portalen en MultiPress te automatiseren. GSApi vangt orders voor u op en stuurt deze automatisch door naar MultiPress. Gebruikt u ook Enfocus Switch? Dan heeft u de keuze om orders tevens geautomatiseerd naar Switch te laten sturen. Hiermee bespaart u zeeën van tijd en houdt u de controle op uw productie.

Bent u geïnteresseerd of wilt u een demonstratie?



Bespaar direct zeeën van tijd

Een ordermanager voert gemiddeld 1 order in per 9 minuten. GSApi reduceert dit tot slechts enkele seconden. Het enige dat u hoeft te doen is zorgen dat de producten zijn gekoppeld aan de juiste calculatie of Autofill in MultiPress.

Rekenvoorbeeld

Eén derde levert zo’n 15 orders per dag aan. Het handmatig invoeren kost een ordermanager 2,25 uur per dag  (15 orders x 9 minuten / 60 minuten = 2,25 uur).

Met behulp van GSApi wordt dit gereduceerd tot slechts 10 minuten. Heeft u alle calculaties en Autofill attributen in GSApi gekoppeld? Dan bent u 0 minuten per dag kwijt aan het invoeren van orders.

Voor wie is GSApi?

Voor iedereen die MultiPress gebruikt en meerdere orders per dag krijgt aangeleverd van derden. Bijvoorbeeld van Drukwerkdeal, Print.com, Prindustry of andere partijen die een eigen webshop of webportaal hebben.

Hoe werkt GSApi?

Gebruiker

1. Maakt een GSApi relatie aan en koppelt deze aan een MultiPress relatie;

2. Richt uw klant in, zodat u de orders op de juiste wijze in MultiPress ontvangt;

3. Koppelt een binnengekomen order of suborder aan de juiste standaard calculatie of het Autofill object;

4. Laat GSApi vervolgens het werk doen.

1. Neemt externe orders aan;

2. Controleert of de order volledig en juist is;

3. Koppelt terug of de order juist is en verwerkt de order, controleert of deze gekoppeld moet worden aan een standaard calculatie of Autofill object;

4. Controleert vervolgens of de koppelingen reeds eerder zijn uitgevoerd en zet de order klaar voor verwerking;

5. Maakt de order aan in MultiPress en zet deze desgewenst door naar de planning.

Enfocus Switch

1. GSApi stuurt desgewenst een uitgebreide XML naar Enfocus Switch, zodat de product geautomatiseerd kan worden gestart;

2. Enfocus Switch ontvangt de order XML en download de bijbehorende productiebestanden;

3. Controleert met behulp van Enfocus PitStop Server de PDF en voert eventueel correcties uit;

4. Zet de PDF op inslag;

5. Stuurt de order naar de juiste RIP of digitale pers.

Wat kost GSApi?

GSApi is een Pay As You Go service. U betaalt per order, ongeacht het aantal suborders, en heeft geen maandelijkse vaste lasten. Omdat GSApi in de Cloud werkt, hoeft u zelf geen investeringen te doen. U stapt direct en zonder kosten in.

Uiteraard hanteren wij een prijsstaffel. Des te meer orders u verwerkt, des te meer korting u krijgt.

Bent u geïnteresseerd of wilt u een demonstratie?

Bel-mij-terug formulier

GrafiStore automatiseert: